Publications
-
Öhman, C. (2023). Parental participation in preschool teaching – An aspect of democracy.
European Early Childhood Education Research Association (EECERA)
-
Richardson, T., Waite, S., Askerlund, P., Almers, E., Hvit Lindstrand, S. (2023). How does nature support early language learning?: A systematic literature review.
Taylor & Francis
-
Sjöberg, J., Blom, K., Rostedt, J. (2022). HLK:s doktorandpodd 2022: En doktorandpodd av doktorander vid Högskolan för Lärande och Kommunikation, Jönköping University..
Jönköping: Högskolan för lärande och kommunikations doktorandorganisation, Jönköping University
-
Rostedt, J. (2022). Planning mathematics teaching in preschool.
Göteborg: Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning - SMDF
-
Hansen, O. (2022). Et undervisningseksepriment.
In: Anna R. Moxnes, Terese Wilhelmsen, Steinar Øvreås, Marianne Olsen Santana og Teresa K. Aslaninan (Ed.), Barnehagelærerutdanning i endring: å forske på egen undervsiningspraksis (pp. 76-85). Norge: Universitetsforlaget
All hits from DiVA (164)