Anne Morawietz
Utbildningshandläggare
Avdelning Utbildningsstöd
, Högskoleservice
Studieadministration
, Högskoleservice
Kontakt

Nämnder, råd m.m.
Anne arbetar som utbildningshandläggare mot Högskolan för lärande och kommunkation (HLK) och Tekniska Högskolan (JTH).
Anne administrerar följande program:
HLK:
- Interventions in Childhood (magister), 60 hp
- Interventions in Childhood (master), 120 hp
- Sustainable Communication (magister), 60 hp
- Sustainable Communication (master), 120 hp
- Global Studies: Sustainable Societies and Social Change (magister), 60 hp
- Global Studies: Sustainable Societies and Social Change (master), 120 hp
- Learning, Digitalization, and Sustainability (magister), 60 hp
- Learning, Digitalization, and Sustainability (master), 120 hp
JTH:
- Datateknik: Inbyggda system, 180 hp
- Datateknik: Mjukvaruutveckling och mobila plattformar, 180 hp
- Grafisk design och webbutveckling, 180 hp
- IT-infrastruktur och nätverksdesign, 180 hp
- Production Engineering and Management (master), 120 hp
- Supply Chain Operations Management (master), 120 hp
Artikel
Müllern, T., Irinca, A., Morawietz, A., Pajarskaite, M.
(2015).
Celebrities and Music and Brand Recall Cues - An Experimental Study of TV Commercials Advances in Social Sciences Research Journal, 2(10), 174-190 Manchester, UK: Society for Science and Education .
More information
Antologibidrag
Morawietz, A., Berndt, A., Müllern, T.
(2022).
Crowd influences in branded communities: The case of CrossFit.
In:
J. M. Alvarez-Monzoncillo
(Ed.),
The Dynamics of Influencer Marketing:
A Multidisciplinary Approach
(pp. 165 -182).
More information