Anne Morawietz

Utbildningshandläggare
Avdelning Utbildningsstöd , Högskoleservice
Studieadministration , Högskoleservice

Kontakt

Rum
K2025
Telefon
Schema
Ändra din information

Anne arbetar som utbildningshandläggare mot Högskolan för lärande och kommunkation (HLK) och Tekniska Högskolan (JTH).

Anne administrerar följande program:

HLK: 

  • Interventions in Childhood (magister), 60 hp
  • Interventions in Childhood (master), 120 hp
  • Sustainable Communication (magister), 60 hp
  • Sustainable Communication (master), 120 hp
  • Global Studies: Sustainable Societies and Social Change (magister), 60 hp
  • Global Studies: Sustainable Societies and Social Change (master), 120 hp
  • Learning, Digitalization, and Sustainability (magister), 60 hp
  • Learning, Digitalization, and Sustainability (master), 120 hp

JTH:

  • Datateknik: Inbyggda system, 180 hp
  • Datateknik: Mjukvaruutveckling och mobila plattformar, 180 hp
  • Grafisk design och webbutveckling, 180 hp
  • IT-infrastruktur och nätverksdesign, 180 hp
  • Production Engineering and Management (master), 120 hp
  • Supply Chain Operations Management (master), 120 hp 

Artikel

Müllern, T., Irinca, A., Morawietz, A., Pajarskaite, M. (2015). Celebrities and Music and Brand Recall Cues - An Experimental Study of TV Commercials Advances in Social Sciences Research Journal, 2(10), 174-190 Manchester, UK: Society for Science and Education . More information

Antologibidrag

Morawietz, A., Berndt, A., Müllern, T. (2022). Crowd influences in branded communities: The case of CrossFit. In: J. M. Alvarez-Monzoncillo (Ed.), The Dynamics of Influencer Marketing: A Multidisciplinary Approach (pp. 165 -182). More information